Bra festival!

Kommentarer

Hehe..er totalt subjektiv..men syns festivalen var brillefin iår..!
* Lasse / 19. okt 2009 kl. 12:37

Jeg har sett mange fine filmer! Mange takk for det!

Når det gjelder ting å påpeke:
- Man kunne kanksje også klare å selge 75kr. billetter online. Da hadde jeg sluppet å stå i kø før filmen.
-I tillegg fant jeg at det var altfor mange tunge filmer i år. Skulle ønske at festivalen se på alle sjanger lik.
- Ex-USSR er ikke present. Gift to Stalin var en fin gave!
Alenka / 19. okt 2009 kl. 13:33

Jeg la også merke til at det var kun én film fra Sentral-Asia, og det var "A Gift to Stalin". Ingen filmer fra selve Russland - er det landet regnet som Europeisk og utenfor festivalens definisjon?

Uansett, for min egen del synes jeg festival i år var knallbra. Og de to fokusregissørene - Reygadas og Koreeda - var av sjeldent høy kvalitet. Også veldig artig å møte Amat Escalante (regissør Los Bastardos og samarbeidspartner m Reygadas - se f.eks den prisbelønnede filmen Sangre), og å ha en dialog med regissøren av Casanegra, osv osv.

Takker for et veldig flott arrangement!
Tonymanero / 20. okt 2009 kl. 01:11

Logg inn for å kommentere eller registrer deg

Klubb Sør

Bli invitert til visninger, motta gode tilbud og lag ditt eget festivalprogram. Helt gratis.

PÅ KINO

Sponsorer

Siste fra forum

Takk Julie. Det blir spennende å se hva som går videre inn i Film fra Sørs eget program. Årets profil er Woman on Fire, som postkortet så fint understreker. Designen er faktis…
Piailonka om Dokumentarer i Grimstad

Hei- Spennende rapport fra Grimstad. Jeg fikk ikke vært der selv, men noen kom hjem med et postkort med årets visuelle festivalprofil. Veldig bra den også.
Julie om Dokumentarer i Grimstad

Flere innlegg i forumet »

Del med andre

Nyheter fra andre kilder