LOS BASTARDOS på kino

Kommentarer

Vinn en eksklusiv LOS BASTARDOS caps!
I morgen (fredag 20/11) har den meksikanske filmen LOS BASTARDOS av Amat Escalante premiere på kino i Bergen, Oslo og Trondheim. Filmen ble vist under årtes FFS med besøk av regissør Escalante og produsent Carlos Reygadas. Den første som sender meg en mail (svendj@arthaus.no) får capsen tilsendt i posten (husk postadresse).
Hilsen Svend Jensen, arthaus
Svend / 19. nov 2009 kl. 13:46

Jeg fikk som spontant oppdrag æren av å ta bilde av Escalante sammen med gutta i Jazkamer, på Mir - og med hans eget digitalkamera. De to musikerne hadde Los Bastardos caps på seg, tror jeg. Jeg så forresten (slutten av) filmen første gang under filmfestivalen i Haugesund i august, hvor den ble vist i den store Festiviteten-salen. Tok taxi med Escalante og et par andre etter Mir, og han visste ikke om at den hadde blitt vist der ;-)
Tonymanero / 22. des 2009 kl. 17:44

Logg inn for å kommentere eller registrer deg

Klubb Sør

Bli invitert til visninger, motta gode tilbud og lag ditt eget festivalprogram. Helt gratis.

PÅ KINO

Sponsorer

Siste fra forum

Takk Julie. Det blir spennende å se hva som går videre inn i Film fra Sørs eget program. Årets profil er Woman on Fire, som postkortet så fint understreker. Designen er faktis…
Piailonka om Dokumentarer i Grimstad

Hei- Spennende rapport fra Grimstad. Jeg fikk ikke vært der selv, men noen kom hjem med et postkort med årets visuelle festivalprofil. Veldig bra den også.
Julie om Dokumentarer i Grimstad

Flere innlegg i forumet »

Del med andre

Nyheter fra andre kilder