Oscar til Hemmeligheten..
Kommentarer
Hemmeligheten i Deres Øyne vant Oscar for beste utenlandske film i natt. Nok en grunn til å få med seg forhåndsvisningen!
Willuv
/ 8. mar 2010 kl. 09:53
Enig, og jeg hører gode ting om filmen fra flere hold. Men når er egentlig forhåndsvisningen? Jeg tror den ble nevnt kun i en mail 19. februar, og at den skulle være i mars. Info om hvor den går og hvor å plukke opp billetter skulle komme nærmere visningen. Kommersiell premiere er 26. mars. Det er 13 dager unna... Så nå sjekker jeg daglig epostadressen min profil her er tilknyttet, og det gjør jeg aldri ellers - det er en konto jeg bruker nesten utelukkende til dette.
(Jeg bør kanskje opprette en ny profil her på forumet, og knytte den til en epostadresse jeg bruker mer i det daglige - for så vidt jeg kunne se så var det ikke mulig å endre epostadressen tilknyttet profilen jeg har her nå? Også med tanke på hvordan Sør-filmen "Tony Manero" faktisk var, så kan det være en idé.. Jeg tok navnet mest fordi jeg husker Tony Manero godt fra Saturday Night Fever - en film jeg alltid har følt meg knyttet til.)
Tonymanero
/ 13. mar 2010 kl. 13:14
Infoen om visningen har ligget på Klubb Sør-sida en stund.
Det kommer en påminnelse om visningen, samt en kommende konkurranse i anledning, visningen, i nyhetsbrevet som sendes ut neste fredag.
http://www.filmfrasor.no/no/klubbsor/artikler/HemmelighetenIDineOyne.html
Synes forresten profil-navnet ditt fungerer bra, jeg :)
Willuv
/ 13. mar 2010 kl. 13:38
Aha, så der lå den :-) Vel, da så. Da er det vel bare til å t amed gullkortet og håpe på det beste :-)
Fikk melding fra deg om å prøve å endre epostadresse, men klarte ikke å finne ut hvordan jeg kunne svare deg direkte på den meldingen? Den dukket opp i øvre høyre hjørne på min side. Jeg fant ikke ut hvordan jeg kan sende direktemeldinger i det hele tatt.
Uansett, gjør gjerne et forsøk. Det beste er i så fall å endre til alferik73@gmail.com
På forhånd takk for hjelpen :-)
Tonymanero
/ 14. mar 2010 kl. 17:35
Bare hyggelig. Om det er noe kan du bare maile meg på bodil@filmfrasor.no :)
Willuv
/ 15. mar 2010 kl. 13:58
Hej!
Det står att vi ska ha med medlemskort...vet inte om jag nånsin har fått en..
Anita
/ 16. mar 2010 kl. 20:21
Hei!
Medlemskort koster desverre penger. Du kan kjøpe dette på vår stand en time før visningen tar sted.
Willuv
/ 17. mar 2010 kl. 18:55
Logg inn for å kommentere eller registrer deg